Saturday, April 25, 2015

Lelaki minta air sebelum meninggal

MUAR - Seorang lelaki rebah dan meninggal dunia sebelum dia sempat meminum air yang dimintanya.
 
Ong Thiam Huat, 54, meninggal dunia di hadapan sebuah rumah di Taman Utama, Jalan Kim Kee di sini kira-kira 1 tengahari tadi.
 
Tuan rumah itu, Eng Ki Nyu, 72, berkata seorang lelaki pada mulanya datang ke rumahnya untuk meminta segelas air minuman.
     
"Lelaki yang saya tidak kenal itu meminta air kerana menurutnya dia haus dan berasa pening kepala. Namun apabila saya masuk ke dalam rumah untuk mengambil air, saya terdengar bunyi seperti benda jatuh dari hadapan rumah saya.
 
'Apabila saya keluar, saya lihat lelaki terbabit sudah terbaring di atas tanah. Menantu saya lalu menghubungi pihak ambulans yang kemudiannya mengesahkan lelaki itu sudah meninggal dunia," katanya.
   
Ketua Polis Daerah Muar, Asisten Komisioner Azman Ayob mengesahkan kejadian itu dan siasatan mendapati mangsa mempunyai rekod perubatan berkaitan darah tinggi. - Bernama

Sinar Harian
25 April 2015

0 comments:

Post a Comment