Tuesday, April 26, 2016

Bapa ketuk anak dengan sepana

MUAR – Gara-gara sebatang sepana, seorang kanak-kanak lelaki menerima dua jahitan pada kepala selepas dipercayai diketuk de­ngan peralatan itu oleh bapanya sendiri dalam kejadian di Kampung Paya Lembah, Pagoh di sini kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira pukul 10 malam itu, mangsa berusia 11 tahun yang sedang berbaring di ruang tamu rumahnya diketuk dengan sepana terbabit selepas bapanya berang dengan jawapan yang diberikan berhubung pertanyaan mengenai alat ber­kenaan.

Ketua Polis Daerah Muar, Asisten Komisioner Azman Ayob berkata, siasatan awal mendapati, bapa mang­sa bertanyakan sama ada mangsa sudah mengambil sepana di dalam bakul motosikalnya untuk disimpan atau sebaliknya.

Menurutnya, mangsa kemudian memberitahu bapanya yang berusia 50-an itu bahawa dia sudah mengambil peralatan tersebut untuk disimpan seperti yang diminta.

“Bagaimanapun, suspek mendapati sepana terbabit masih berada di dalam bakul motosikalnya lalu mengambilnya sebelum dia yang dalam keadaan marah mengetuk kepala anaknya sebanyak sekali dengan spanar itu.

Kosmo
26 Apr 2016

0 comments:

Post a Comment