Saturday, October 12, 2013

Kecoh kerana parkir


MUAR: Akibat memohon pertimbangan untuk meletakkan kenderaan di perkarangan hotel Muar Traders semasa Persidangan Perwakilan Pergerakan UMNO, Timbalan Ketua Cawangan Seri Muar, Mohd Shahkir Ismail dimarahi oleh seorang kakitangan hotel Muar Traders dengan kata makian yang memalukan.

Kakitangan yang dipercayai Pengurus Hotel berkenaan, Abdul Hakim Shaari, dikatakan bertindak memarahi mangsa dengan melemparkan kata-kata kesat berulang kali disamping menghentak kereta mangsa dengan tangan kosong.

Susulan dari ketegangan itu, salah seorang pengawal yang dikenali sebagai Ramesh menenangkan suasana kerana keadaan kedua-dua belah pihak dilihat semakin tegang.

Menurut mangsa, kejadian berlaku ketika dia sedang memohon pertimbangan dari kakitangan berkenaan untuk meletakkan keretanya di perkarangan hotel yang dilihat mempunyai kekosongan.

Walau bagaimanapun, kakitangan berkenaan bertindak memarahi mangsa tanpa sebab disamping menimbulkan sedikit kekecohan di luar perkarangan hotel berkenaan.

"Saya sudah melaporkan kejadian ini pada pihak hotel berkenaan dan saya meminta pengurus hotel ini memohon maaf dari saya sebelum jam 12 petang ini.

"Jika tidak, perkara ini saya akan dipanjangkan kepada pihak polis kerana saya rasa diancam oleh dia kerana dia telah mula menyinsing baju tanda memulakan pergaduhan. Saya tidak mahu berpanjangan kerana saya datang ke sini untuk memenuhi jemputan persidangan" katanya.

myMetro
12 Okt 2013

0 comments:

Post a Comment