Monday, July 26, 2010

10,000 produk Marigold laris

MUAR: Pelbagai aktiviti yang dirancang Marigold (M) Sdn Bhd termasuk pertandingan mewarna dan pertandingan teh tarik berjaya melariskan lebih 10,000 produknya di Karnival Gegaria Harian Metro 2010, di Dataran Tanjung Emas di sini, semalam.

Pengurus Marigold Cawangan Muar, Tan Siew San berkata, walaupun tiada potongan harga diberikan kepada pengunjung pihaknya berjaya mempromosikan lebih enam produk utama syarikat termasuk Vitagen, susu berkrim dan minuman yogurt.

“Acara diadakan pihak kami pada sebelah pagi sebagai aktiviti permulaan karnival iaitu pertandingan mewarna dan teh tarik menarik penyertaan ramai pengunjung.

“Tarikan itu digunakan sepenuhnya Marigold mempromosi serta menjual barangan keluaran syarikat dan ia dilihat berkesan kerana pengunjung tidak jemu membeli pelbagai produk,” katanya.

Menurut Tan, walaupun tiada potongan diberikan namun Marigold tetap menghargai pelanggan dengan memberikan hadiah seperti bekas makanan dan pelapik tetikus secara percuma dengan setiap belian RM4 ke atas.

Tan berkata, sambutan menggalakkan membuatkan Marigold pasti akan mengikuti setiap penganjuran Karnival Gegaria Harian Metro pada masa akan datang.

myMetro
26 Jul 2010

0 comments:

Post a Comment