Sunday, July 25, 2010

Lebih meriah

MUAR: Hari pertama Karnival Gegaria Harian Metro 2010 diserikan dengan pelbagai acara menarik, terutama segmen Pencarian Gadis Metro dan demonstrasi pencegahan jenayah Polis Diraja Malaysia yang mencuri perhatian pengunjung yang datang dari segenap daerah ini dan kawasan sekitar.

Khusus buat kanak-kanak, Gerai My Metro Kids membuka acara dengan Pertandingan Mewarna Bersama Marigold bagi kategori tujuh hingga sembilan tahun seawal jam lapan pagi.

Pelbagai gelagat kanak-kanak boleh dilihat mewarnai suasana pertandingan itu, tidak kurang ibu bapa yang menemani mereka bagi memberi sokongan.

Seorang bapa, Rizal Ithnin, 37, berkata karnival anjuran Harian Metro ini wajar diadakan setiap tahun di dataran ini dan anaknya berusia tujuh tahun yang baru pandai membaca setiap hari memujuknya supaya dibawa ke tapak karnival.

“Kesan promosi melalui akhbar Harian Metro membuatkan anak saya tidak sabar-sabar hendak menyertai pertandingan mewarna dan ia jelas membuktikan Karnival Gegaria Harian Metro 2010 dinanti penduduk setempat,” katanya.

myMetro
25 Jul 2010

0 comments:

Post a Comment