Monday, July 26, 2010

Kembali ke Johor

MUAR: Sambutan hebat daripada rakyat negeri ini dan Melaka membakar semangat warga Harian Metro kembali lagi ke Johor dalam siri jelajah Karnival Gegaria Harian Metro 2010.

Pengarang Kumpulan Harian Metro/Metro Ahad, Datuk Mustapa Omar berkata, beliau bukan saja berpuas hati dengan penganjuran karnival kali ini, malah teruja sambutan hebat pengunjung khususnya warga Muar.

“Karnival kali ini lebih meriah berbanding tempat lain. Kita datang lagi ke Johor,” katanya ketika diminta mengulas karnival ketiga diadakan selepas Batu Pahat dan Taiping pada 2009 dan awal tahun ini.

Beliau mengucapkan terima kasih di atas sokongan warga Johor dan Melaka, kerajaan negeri, syarikat penaja, pihak berkuasa tempatan dan agensi kerajaan serta peniaga menjayakan penganjuran Karnival Gegaria Harian Metro 2010 kali ini.

Mustapa diiringi Timbalannya, Abdul Ghafar Ismail; Pengarang Eksekutif (Pengeluaran), Ahmad @ Salim Bachok; Pengarang Eksekutif (Rencana), Johari Mohamad dan ketua unit yang mengambil peluang beramah mesra dengan peminat akhbar Bahasa Malaysia nombor satu negara sepanjang penganjuran karnival selama dua hari berakhir semalam itu.

myMetro
26 Jul 2010

0 comments:

Post a Comment